Odmęty Grozy, czyli reimplementacja-degeneracja

Siemano!
Ostatni materiał zwiększył nam ilość subskrybentów o niemal 20%. Tak to się dzieje, gdy się dobrze mówi o grach, a my bardzo dawno żadnej gry tak dobrze nie oceniliśmy jak Shards of Infinity.
Czas więc pacnąć w tę wieżę z Jengi i zobaczyć co się stanie, bo jak wiadomo, gdy ludziom obraża się ulubione gry, to oni też się obrażają 🙂
Dziś wygrzebujemy z archiwum nagranie sprzed ponad pół roku (musiało poleżeć i jeszcze trochę zgnić, by wszystko było tam spójne), które jest dokładnym przeciwieństwem ostatniego materiału.
Jest brzydko.
Zagraliśmy w Odmęty całe dwa razy i jak powiedział Kordes: „o 3 razy za dużo”.
Odmęty Grozy to wydana po kilkunastu latach reimplementacji gry „Battlestar Galactica”. Rdzeń mechaniki BSG odstawałby swoim poziomem od dzisiejszego rynku gier, więc reimplementacja musiała przejść jakieś zmiany.
Zmiany na gorsze… 🙂
… a rdzeń został ten sam 😃
Ten materiał to jednak nie jest porównanie tych dwóch gier. To bezwzględne wypunktowanie błędów i grzechów designerskich, jakie zostały popełnione w tym projekcie.
Miłego słuchania!

Rozmowa o grze:

Przy ocenianiu gier używamy skali „szkolnej” (1-6). Jeśli chcecie dowiedzieć się jak dokładnie ją interpretujemy, znajdziecie tę informację w tym materiale.

Pamiętajcie, że znajdziecie nas również na: