#POGRANE 04

Dzień dobry, Wesołego jajka i jedziemy.

Wyspa Przygód, czyli Robinson zrobiony „ze słyszenia”

Czołem, od kiedy ponad 2 lata temu zaczęliśmy wrzucać na ten kanał jakiekolwiek materiały, powstała u nas pewna presja. Presja czasu, presja ogrywania, presja nadganiania nowości (co niespecjalnie się udawało). Od początku działaliśmy z założeniem „nic na siłę” – nie ma sensu się ani zarzynać, ani męczyć, ani zaniedbywać innych aspektów życia i samego grania, […]

Splendor Pojedynek, czyli drugie podejście Cathali do transformacji klasyka

Czołem, Tym razem do recenzji trafiła dwuosobówka na podstawie klasyka. Bruno Cathala znany z eleganckich, lekkich familijnych gier krzyżuje strumienie designerskiej myśli z Marc’iem André i powstaje kolejna gra pojedynkowa. Duel Cathala-Bauza nam nie podszedł, choć stał się światowym hitem. Mamy wrażenie, że tym razem wszystko poszło nieco lepiej…

7 Cudów Świata: Budowle, czyli jak działa recykling porzuconych Projektów

Ho ho ho! Po wielu latach wydany został kolejny dodatek do „7 Cudów Świata”. Niewielki. W zasadzie wygląda na to, że dokonano ekshumacji najciekawszego modułu z dodatku „Babel”. Chyba całkiem udanej ekshumacji. U nas jednak cały ten – zaznaczmy – PEŁNOPRAWNY, SAMODZIELNY dodatek „Budowle” wywołał jednak jedynie wzruszenie ramion. Możecie tutaj posłuchać dlaczego.

#POGRANE 03 (zwane też #POGRANE 2,5)

Siemanko, Z okazji Black Friday, nasz kolejny odcinek zupełnie za darmo 🙂

Rozwiązanie konkursu „2 Lata W Imię Zasad”. Playmata leci do…

Siema, dziś krótko i treściwie: Na początku października wystartował konkurs w którym można było wygrać matę na stół od firmy Playmaty. Zadaniem konkursowym było odpowiedzenie na pytanie: „Jakie rozmiary ma powierzchnia blatu stołu, przy którym ekipa podcastu W Imię Zasad regularnie grywa w planszówki?”.

2 lata podcastu, konkurs z Playmatą i #POGRANE 02

Siema, Strzeliły nam 2 lata! Wielce imponującej ilości materiałów w tym czasie nie stworzyliśmy, ale każdorazowo staraliśmy się wyciągnąć ile możemy w kwestii jakości (merytoryki). W związku z tym z okazji 2. urodzin wystawiamy na konkurs matę (zrobioną przez firmę „Playmaty.pl”, która właśnie z jakości słynie). Jakości produktów i jakości obsługi (szczegóły w materiale). Zadanie […]

Dominion: Pieśń Nocy, czyli na ile można sobie pozwolić projektując n-ty dodatek

Witajcie! Dziś kończymy nasz cykl Dominionowy materiałem dotyczącym dodatku „Pieśń Nocy”. W nowym dodatku (OK, on jest z 2017 roku!) Dominion wprowadza wiele skomplikowanych i nieeleganckich rozwiązań, by zaserwować sporą ilość nieszablonowych i ciekawych efektów. Przed Wami czwarta odsłona cyklu Dominionowego, w której analizujemy dodatek z 2017 roku o nazwie „Pieśń Nocy”.

Odmęty Grozy, czyli reimplementacja-degeneracja

Siemano! Ostatni materiał zwiększył nam ilość subskrybentów o niemal 20%. Tak to się dzieje, gdy się dobrze mówi o grach, a my bardzo dawno żadnej gry tak dobrze nie oceniliśmy jak Shards of Infinity. Czas więc pacnąć w tę wieżę z Jengi i zobaczyć co się stanie, bo jak wiadomo, gdy ludziom obraża się ulubione […]

Shards of Infinity, czyli jak zaskoczyć klasycznym daniem

Czołem, Na pewno wiele razy słyszeliście hasło „Bądź najlepszą wersją siebie”. Justin Gary, autor Ascension najwyraźniej wziął sobie ten slogan do serca i – po długiej drodze, jaką przebyła jego gra, wielu dodatkach i następcach, w postaci takich hitów jak choćby „Star Realms” – stworzył dwuosobowy konfrontacyjny deckbuilding, który daje spory powiew świeżości dla tego […]

Pozostałe wpisy